Adam si Eva

imgfullsizeMa gandeam zilele trecute la Adam si Eva. Ce viata! Pai sa ne gandim asa:

– se stresau ca trebuie sa munceasca? – nu
– se streseau cu ddl-uri, cu rapoarte, cu timesheet-uri? – nu
– se stresau cu provocarile pe care ti le aduce o zi de munca? – nu
– se stresau cu rate, credite, intretineri? – nu
– se stresau ca trebuie sa-si cumpere haine? – nu
– se stresau in trafic? – nu
– se stresau vreodata? – NU

Se pare ca tocmai ce am gasit 7 motive sa o urasc pe Eva. :))

Acum mai in gluma, mai in serios, imi dau seama ca traim vremuri foarte stresante. Nu de putine ori imi este dat sa aud: sunt foarte stresata, e pe baza de stres, e doar stresul, etc.

Acum e ceva ce-mi scapa: cine este de vina pentru acest stres? Societatea? Noi? Goana dupa bani? Dorinta de afirmare?

Poate ca motivul nici nu mai conteaza. Importanta este solutia, care intarzie sa apara.

Pana una alta eu m-am decis: ce poate fi atat de important sa-mi dea viata peste cap? Job-ul? Cotidianul? Sunt sigura ca astea-s doar nimicuri. Ca lucrurile importante sunt altele. Si stim noi care sunt. 😉

O seara minunata va doresc.

Lasă un răspuns

