The monster under the bed… :D

cbe0614cd-monster-under-the-bed-500Nu sunt o persoana fricoasa… In cele mai multe situatii m-as considera chiar curajoasa. Cand e vorba de dormit singura insa… situatia se schimba :D.

Credeam ca sunt eu mai speciala si nu am trecut de teama copilariei: the monster under the bed, cand acum cateva zile la birou, aud o colega ca s-a mutat acum cateva zile singura intr-o garsoniera si nu doarme pentru ca ii este teama.

Si auzind-o, ma recunoastem. Odata inchisa lumina, imaginatia o ia razna, toate povestile despre fantome, demoni si tot tacamul devin foarte actuale in cap, iar orice zgomot aduce a acel scartait de usa din filmele de groaza. 😀

Desi stii ca nu e nimeni sub pat sau dupa mobila, si daca inchizi ochii nu apare nimic, este greu sa te controlezi. Si ramane intrebarea, daca atunci cand deschid ochii chiar am sa vad o fantoma? 😀

Na… Acum stii de ce imi este mie teama… Tu? Ce temeri ai?

Noapte buna! 😛

2 gânduri despre „The monster under the bed… :D

  1. Stiu ca eu sunt chiar muza scrierii tale dar the monster under the bed nu este singura mea temere. Ma mai inspaimanta si insectele, sobolanii, chestii neidentificabile din apa, fundul marii, urmele de sange… Gata ma opresc dar asta nu inseamna ca am terminat lista :)) Te pup!!

    • Hm… Nici lista mea nu se termina odata cu monstrul de sub pat. Ma mai inspaimanta si mersul prin cimitere sau padure noaptea, orice are cioc si gheare sau colti… 😀

Lasă un răspuns

