La muuuuulti ani noua! :)

fotografie nunta0909Astazi am facut 1 AN de cand ne-am unit in fata lui Dumnezeu. Cea mai frumoasa zi din viata mea. :X Dar pentru ca o astfel de zi inseamna si multa alergatura, vedeti mai jos cum s-a desfasurat ziua de 17.08.2013. 😀

– sculat la 5.30 (Daaa, am scris bine. Nu 15.30 :)) ) Eu cu mama doar. 😀
– incarcat tot in masina (rochia de mireasa, sandalele, halatele inscriptionate, rochiile mamei, etc)
– mers direct la coafor (care s-a deschis cu o ora mai devreme pentru Miresica & Co :P)
– plecat apoi spre hotel (unde ne astepta make-up artistul dar si unde a avut loc gatitul miresei)
– machiat si eu si mama (in timpul asta, cele doua surori ale mele erau la coafor) Da, v-ati prins. Ele au dormit mai mult. 😀
– dupa ce am fost gata si cu machiajul (au aparut si surorile mele si s-au machiat si ele)
– apoi ne-am imbracat si am plecat spre casa – pentru ca de acasa au venit sa ma ia
– in timpul asta si-au facut aparitia si Mirele & Co pentru a se pregati si el
– dupa ce m-au luat de acasa, am plecat spre biserica
– dupa biserica a urmat o mini sedinta foto cu nasii
– apoi am mers la restaurant
– mai departe… doar distractie :))

Va las in compania unor poze demonstrative. 🙂

Si acum sa va spun cate ceva si despre acest an. Unii il numesc anul de foc, el fiind anul in care tinerii casatoriti se acomodeaza unul cu celalalt (asta daca nu cumva au stat deja impreuna, iar noi nu am stat), altii anul de miere, pentru ca este anul care le deschide o noua viata si deci este un nou inceput. Si ce inceput nu ati vazut voi sa fie frumos?! 😀

La noi nu a fost nici cel de foc si nici cel de miere. :)) A fost de continuare…. 😀 O continuare fireasca a celor 12 ani si jumatate dinainte de casatorie.

Un an plin de provocari, plin de planuri, plin de vise. Un an care ne-a apropiat si mai mult, care ne-a maturizat, care ne-a aratat ca dragostea poate fi si mai puternica. Un an ce ne-a aratat ca viata in doi este cea mai frumoasa.

TE IUBESC, ubi meu! Sa fim mereu asa de iubitori!

Asadar, La multi ani noua! 🙂

Puteti citi impresii la cald, aici: https://severalpoints.wordpress.com/2013/08/26/long-time-no-see/

4 gânduri despre „La muuuuulti ani noua! :)

Lasă un răspuns

