Perfectiune, curatenie si atasament :D

IMG_6963

IMG_7030Recunosc! Fac parte din acea categorie de oameni care se ataseaza de lucrurile materiale. Plang cand mi se loveste masina, ma oftic cand zgarii parchetul, ma supar cand imi agat bluza preferata. Nu mai spus cum reactionez cand vad peste pe pereti. 😀

Si totusi imi explic acest atasament fata de lucruri. Sunt zodia Gemeni. :)) Sunt la extreme. Ori imi pasa, ori nu-mi pasa. Nu exista o zona gri. 😀

Si totusi… este dus la extrem. Ca si obsesia pentru curatenie si pentru perfectiune. De cand am inceput sa instalam chestii prin casa imi dau seama ca nu pot sa trec peste o polita pusa stramb sau peste o baterie care nu este fixata pe mijlocul chiuvetei.

Insa de abia acum devine interesant. Dragul meu sot poate trai linistit daca patul nu este facut la linie sau daca pe baterie stralucesc mandre doua picaturi de apa. Nu mai zic ca ca daca hainele nu sunt impachetate frumos si puse la locul lor nu e sfarsitul lumii. 😀 Asta spusn si eu. Nu este sfarsitul lumii insaaaa, este sfarsitul bunei dispozitii. :))

Acum asa sunt eu.. ce sa fac? Cum sa schimb asta? E cam greu dupa ce 30 de ani (hai fie, de 20 de ani) sunt asa. 😀

Daca ai vreun sfat pentru mine… Il astept cu mare drag!

P.S. Cu aceasta ocazie ii cer iertare sotului meu pentru toate ‘crizele’ mele existentiale 😀 Si totusi este de inteles: sunt femeie si zodia Gemeni, pe deasupra. :))

Lasă un răspuns

