Castigatoare si nu prea…

Unele branduri nu stiu sa se faca respectate. Pana la capat, cel putin.

Haideti sa va povestesc cum NISSA si EGO isi dau cu stangul in dreptul. 😛

NISSA

Prin octombrie am participat la un concurs organizat pe pagina lor de Facebook. Si-am si castigat. Un voucher in valoare de 50 lei si un lac de unghii de la OPI. Bucurie mare.

nissa - Copy

Am trimis datele de contact asa cum prevedea regulamentul, am fost contactata de un angajat NISSA sa-mi confirme ca sunt una dintre castigatoare si apoi…. pauza!

La vreo 2 saptamani de la afisarea castigatorilor le-am trimis un mesaj pe Facebook… nimic. Apoi am postat un comentariu… nimic.

mesaj nissam3

Observ insa ca nu sunt singura care nu si-a primit premiul:

m1 m2

 

Acum nelamurirea mea este:

De ce sa faci un concurs si sa nu-l oronezi? Te gandesti ca va trece cu vederea?

EGO

Un brand cu preturi piperate care nu stie insa ca serviciile adiacente tin tot de numele brandului sau.

Sotul meu si-a cumparat niste perechi de pantaloni de la ei, la reduceri. Pentru ca necesitau mici modificari (mai exact sa fie scurtati) am intrebat vanzatoarea de acolo daca este un serviciu inclus. Ni s-a spus ca da, ca putem merge la magazin sa-i scurtam insa nu atunci (au avut 3 zile de reduceri care s-au tinut in cadrul Hotelului Pullman).  Bun. Cand am mers insa in magazin se pare ca inclusul nu mai era inclus si chiar extra. Este inclus daca cumperi la pret intreg, si nu la reduceri… What?!

Si totusi nu-mi dau seama. Aceste probleme tin de personal, de politica firmei, de sef, de brand in sine?

Tu ce probleme ai intampinat vizavi de brandurile din Romania?

Lasă un răspuns

