I’m running out of time!

652f008b00691872In ultimul timp am disparut. Si-am disparut pentru ca nu mai am timp. Nu mai am timp de nimic. Nu-mi dau seama de ce, insa din momentul in care ajung acasa ma simt ca intr-o competitie cu timpul. 😦

Ajung pe la 7-8 PM acasa (cateodata si mai tarziu) si incep sa fac lucruri la foc continuu. Si apoi pic. Pic lata pana a doua zi cand o iau de la capat.

Dar mi-am propus sa ma intorc la scris. Macar de 2 ori pe saptamana… 🙂 Asa ca dragi prieteni, de acum ne vom auzi mai des.

P.S. Voi cum va gestionati timpul astfel incat sa nu va simtiti BIRO-PATI? 😀

Asadar, bine v-am regasit!

 

Un gând despre „I’m running out of time!

Lasă un răspuns

