Matusica la patrat

Later edit: Se pare ca pana la urma am fost 3 surori cu burtici. 🙂 WP_20150904_14_06_06_Pro

Anul aceasta este un an bun pentru mine si familia mea. 🙂 Am primit din partea celor doua surori ale mele niste super vesti. 😀 Dar sa o luam pe rand, pentru ca nu stiu daca stiati ca am doua surori, una mai mica (Oxy) si una mai mare (Kmi).

Mai intai ne-a anuntat Oxy ca se marita. Asta se intampla pe la inceputul anului (prin Ian). Am deschis sticla de vin si am sarbatorit. 🙂 Apoi in vreo doua luni ne-a anuntat ca este insarcinata. Va dati seama. Bucurie mare, plansete de fericire, urale si tot tacamul. De data asta, fara bautura. 😀

Ne-am pus pe cautat rochii, sandale, bijuteriile. Am inceput sa antamam make-up artistii, hairstylist-ii.

Cand eram in toiul pregatirilor pentru Oxy, Kmi ne face si ea o mare bucurie. Ne anunta ca este insarcinata. Cu aceasta ocazie va face si nunta pe care o tot amana. 🙂 O luam asadar de la capat. Da-i cu urale, cu plansete de fericire si tot restul. 😀

Acum va trebui sa ne organizam mai mult decat o facusem pana in acest moment si sa ne canalizam cautarile pe cate 2 rochii, cate doua perechi de sandale, doua perechi de cercei… :)) 😛

Dar nu-i bai. Da dea Domnul sa avem numai evenimente de acest gen.

Ca doar ce bucurie mai mare exista pe aceasta lume? 🙂

❤ ❤ ❤

Lasă un răspuns

