Iubirea de… mama!

imageIn fel si chip. Dragostea e in fel si chip. De prietena, de iubita, de sotie, de mama. De fiica, de sora. De arta, de munca, de viata in general.

O poti gasi in orice forma, in orice. Doar sa vrei. 🙂

Dragostea inseamna sacrificiu, daruire, durere. E greu sa-l vezi pe cel iubit la greu, chiar daca asta inseamna ca cel iubit are o banala febra, sau o durere de cap.

Am trait o groaza de iubiri. Cand mi-am cunoscut sotul mi-am spus scurt: e cea mai intensa iubire. Nu am cum sa iubesc mai mult, mai profund, mai dezinteresat, mai umil, mai…, mai… 🙂

Nu concepeam ce fel de iubire sa fie mai presus de ceea ce simt pentru parinti, pentru surori, pentru sot.

La 6 luni dupa ce sufletul meu este inundat zi de zi de o altfel de iubire, cea de mama, inteleg acum iubirea suprema. Cea care te inalta si te coboara intr-o fractiune de secunda. Este nevoie de un singur zambet sa fii in rai, si un singur scancet de durere sa fii in iad.

Este nevoie de o privire sincera sa fii in rai si o grimasa de neliniste pe fata lui sa fii in iad.

Este incredibil de ciudat cum poti trai la unison clipa de clipa, sa traiesti pentru cineva.

Sa respiri si sa zambesti pentru el, sa oftezi si sa plangi pentru el, sa renunti si sa accepti (la) tot.

Esti incredibil cum o vorba ca ‘mi-as da viata pentru el’ devine un adevar de necontenit, de netagaduit.

Cum viata ti se schimba dupa ce cunosti aceasta dragoste, cum devine mai frumoasa, mai buna, perfecta.

Cum se inchide cercul perfect.

Este cu siguranta o binecuvantare sa fii MAMA. Multumesc lui Dumnezeu ca mi-a dat sansa sa simt ce simt astazi! 🙂

PS. De abia astept sa ma strige Mama. ❤️💛💚💙💜

Lasă un răspuns

