Polar… inghetata copilariei (mele)! :)

Va mai amintiti de inghetata Polar? Cea in forma de pachet de unt, pe care o savuram in copilarie? Sigur ca da. Nu am nicio indoiala ca nu o faceti! 🙂

Am vazut-o zilele trecute in Kaufland si am vrut sa ma intorc in timp. Sa ma intorc la momentul cand ma manjeam toata de inghetata care se topea pe drumul de intoarcere de la piata acasa. 😀 Asa ca am cumparat un pachet, am mers acasa, l-am pus pe o farfurie si am inceput sa mananc din el. Prima lingurita si nicio amintire. Am mai luat inca o inghititura si nimic. Nu s-a intamplat nimic din ce speram… sa ii simt iarasi gustul inconfundabil, sa nu ma pot opri din mancat pana nu-l terminam, ba mai lingeam si ambalajul…

Poate ca e din cauza ofertei de inghetata prea darnice de acum sau poate mi-am schimbat eu gusturile… poate au schimbat ei reteta si nu mai e acea inghetata pe care o stiam… Sau poate nu am vrut sa ma intorc in timp… Poate mi-e bine cum sunt acum, dupa 20 de ani. 🙂

Un 1 mai muncitoresc linistit si plin de relaxare va doresc! 🙂

9 gânduri despre „Polar… inghetata copilariei (mele)! :)

  1. deci…ori nu-mi mai amintesc, ori mama nu avea bani sa ne cumpere :)))…ca doar am copilarit in aceeasi perioada 😀

      • m-am tot uitat la poza pret de cateva secunde bune…poate poate imi amintesc ceva, dar nu…tot ce imi vine in minte e un pachet de unt :))), care mai exista si azi 🙂

      • Pacat ca nu-ti amintesti… Eu una, nu am sa uit niciodata gustul ei. 🙂 *Sa stii ca inainte nu scria „to go” pe pachet :))

Lasă un răspuns

