La multi ani, copii!

La multi ani tuturor copiilor din lumea asta! 

Va doresc o copilarie frumoasa, plina de dulciuri, care mai de care mai colorate si mai dulci, plina de jocuri interesante care sa va umple inimile de fericire. Va mai doresc sa aveti parte de prietenii sincere, care sa dureze o viata.

La multi ani, copii! Sa fiti numai un zambet! 🙂

Prietenele mele din Cashmere Mafia :)

De ieri incerc sa-mi fac noi prietene. Ne-am cunoscut la New York. 🙂 Nu ca as vrea sa le inlocuiesc pe cele 4, de care v-am vorbit intr-un articol anterior, insa sunt o persoana sociabila (sau cel putin asa vreau sa cred) si vreau sa imi fac noi prietene. 🙂

Incepe sa-mi placa de ele. Sunt 4 femei care ocupa functii inalte si care, pe langa joburile solicitante, incearca sa aiba si viata personala. Am sa vi le prezint mai jos, pe fiecare in parte.

Juliet Draper (Miranda Otto) – Director de Investitii Stanton Hall Hotels and Resorts. Povestea ei pe scurt: O cariera formidabila, un sot care o insala si o fiica rebela.

Caitlin Dowd (Bonnie Somerville) – Vicepresedinte de Marketing Lily Parish. O femeie de cariera care insa nu-si gaseste identitatea sexuala.

Zoe Burden (Frances O’Connor) – Director de Fuziuni si Achizitii la Gorhan Sutter. O carierista convinsa, o familie frumoasa si un sot model (= dragut, care o iubeste si o respecta).

Mia Mason (Lucy Liu) – Publicist la Barnstead Media. O cariera stralucitoare iar o viata personala la pamant. Logodnicul ei o paraseste, dupa cei doi s-au aflat intr-o cursa de a  ocupa jobul de publicist.

Desi suntem la inceput,  simt totusi ca vom avea o prietenie frumoasa. Va tin la curent. 🙂