Apa termala

Prima oara (acum vreo 3-4 ani) cand am folosit apa termala a fost din necesitate. Am exagerat cu statul la soare si am ajuns sa ma bronzez mai mult decat mi-as fi dorit. Rosie ca racul, am mers la  farmacie si am cerut ‘ceva’ care sa ma ajute, sa ma salveze de la arsurile solare… Mi s-a recomandat apa termala si un unguent. Unguentul era destul de dificil de folosit. Trebuia intins pe piele, lucru pe care nu-l suportam. Asa ca am zis sa incerc apa termala. Eram sceptica. Cum sa-mi treaca de la APA? Dar am dat. O data, si-nc-o data, si tot asa… Era racoroasa si-mi facea bine. A doua zi de dimineata eram mai bine. Am continuat sa dau cateva zile la rand si mi-a trecut. Acum se stie. De cate ori plec la mare, plec cu apa termala dupa mine. 🙂

Povestea are la baza un caz real (eu) si da, APA TERMALA chiar a dat roade! 🙂

7 gânduri despre „Apa termala

    • Cu placere. Sper sa nu ajungi sa o folosesti pentru arsuri solare. 🙂 Este buna si pentru altceva, cum ar fi un ten obosit… sau o poti folosi dupa demachiere, sau epilare… (toate astea intr-un post viitor). Eu sunt dependenta de apa termala si sincera sa fiu, nu m-a dezamagit niciodata! 🙂 O seara minunata si tie! 🙂

  1. Și eu am folosit. Mi-am luat o cremă anti bronzat, cel puțin așa cerusem eu la farmacie. I-am zis farmacistei să-mi dea cea mai bună cremă anti bronzat. Ea mi-a dat, dar mi-a dat pe cea mai bună de BRONZAT :)) nu am mai avut timp și nici interesul să citesc pe ea, am crezut-o pe aia,în alte circumstanțe citeam pe tub, citesc de două-trei ori prospectele de la medicamente sau chiar ambalajul de la anumite alimente, dar acum mă grăbeam să ies pe plajă și n-am mai citit.Am dat cu ea și peste 2 ore eram roșie din cap până-n picioare, cred că și ketchupul Tomi ar fi fost invidios pe mine :)) în orice caz, apa termală chiar a ajutat, dacă în prima seară nu puteam să stau întinsă, următoarele eram mult mai bine :))

    • Imi suna atat de cunoscuta povestea… Nu puteai sta intinsa, pielea te ustura si te tinea, nu o puteai atinge… Insa dupa cateva zile de apa termala, cosmarul incepea sa dispara. 😀

  2. Pingback: In vizita la Ivathem « PinkPoints

Lasă un răspuns

